Jeseň s Davidom Mitchellom – úvod

japanese autumnMožno ste si už všimli, že mám rada romány Davida Mitchella. Tento vynikajúci britský spisovateľ je známy najmä vďaka románu Atlas mraků, ktorý bol pred časom sfilmovaný. Áno, Atlas mraků je skvelý, ale určite to nie je všetko, čo vám môže David Mitchell ponúknuť. Ak sa o ňom chcete dozvedieť viac, určite si nenechajte ujsť projekt Jeseň s Davidom Mitchellom. 

Tento mesiac vydavateľstvo Mladá fronta znovu vydáva jeho skvelý román o dospievaní Třináct měsíců (recenzia tu). Kniha už pred niekoľkými rokmi vyšla v nakladateľstve BB/art a doteraz sa dala zohnať iba v knižnici, ani v antikvariátoch ju nemali. Ja som sa do nej zamilovala na prvé prečítanie a úplne zúfalo som ju túžila mať, ale nešlo to (pokiaľ som sa nechcela uchýliť ku krádeži v knižnici). Viete si teda predstaviť moje nadšenie, keď som ju v katalógu na jeseň 2014 našla. Možnosť si knihu kúpiť, mať ju len pre seba, kedykoľvek ju otvoriť, prečítať si kúsok, prípadne len tak pre radosť polistovať a ovoňať… Nemusím to vám, knihomoľom, predsa vysvetľovať.

No ale dostaňme sa k jadru veci. Milujem Davida Mitchella a mám radosť z novej knihy, a chcem, aby ste aj vy milovali Davida Mitchella a mali radosť z novej knihy. 🙂 To ma priviedlo k projektu Jeseň s Davidom Mitchellom. Čaká na vás niekoľko článkov, v ktorých sa dozviete niečo nového a zaujímavého o samotnom spisovateľovi a jeho knihách, recenzia na jeho parádny historický román Tisíc podzimů Jacoba de Zoeta a nakoniec súťaž. V nej budete mať možnosť vyhrať knihu Třináct měsíců, ktorá toto všetko vlastne spôsobila.

Třináct měsícůTak čo, tešíte sa? Zapojíte sa? 🙂 A ako ste na tom s Davidom Mitchellom, poznáte jeho knihy, alebo ste sa s nimi ešte nestretli?

6 thoughts on “Jeseň s Davidom Mitchellom – úvod

  1. Plánuješ udělat recenzi na Atlas mraků? Mi se od Mitchella hodně líbilo sencislo9, ale Atlas mraků mě hrozně, ale hrozně nudil, tak by mě zajímalo si přečíst opačný názor nějakého bloggera 🙂

    • Neviem, hovorila som si, že o Atlase mrakov toho bolo po natočení filmu napísaného už dosť, ale keby bol záujem, môžem napísať aj recenziu. 🙂 Zatiaľ mám v pláne iba trochu obšírnejšie napísať o knihe v súhrne Mitchellových diel.

  2. ja som o Mitchelovi iba vela pocula (od teba) 🙂 ale este nic necitala. Prvu si precitam Trinact mesicu.

  3. Ja som čítala len úžasný Atlas mrakov, ale mám doma i Tisíc podzimů Jacoba de Zoeta. Zrovna včera, keď som aktualizovala wishlist, som narazila na nové vydanie Třináct měsíců a hrozne sa naň teším. Na tvoj projekt som zvedavá, rada sa o autorovi dozviem niečo viac 🙂

    • V prípade Tisíc podzimů aj Třináct měsíců sa máš na čo tešiť 🙂 Sú to vážne skvelé knihy… A David Mitchell je poriadne zaujímavý chlapík, niekedy som len čučala, keď som si o ňom robila prieskum. On sám mi niekedy pripadá ako postava z jeho vlastných románov. 🙂

Pridaj komentár

