Prečo je výhodné byť hrdinkou romantickej literatúry

zdroj: pinterest.com/republicofyou/

zdroj: pinterest.com/republicofyou/

Každý žáner sa k svojim hrdinom správa s väčšou či menšou mierou láskavosti. Dá sa ale povedať, že najlepšie sú na tom hrdinky romantických príbehov. Áno, aj napriek všetkým tým zlomeným srdciam, intrigám a smrteľným nástrahám, ktoré musia prekonať. Tu je šesť dôkazov:

 

 1.Vzhľad

Každá správna hrdinka je dokonale obyčajné dievča. Ale nie je to tá naša bežná obyčajnosť. Ak má pleť bledú, určite je mliečne biela prípadne alabastrová, ak sú jej vlasy hnedé, na 100 % budú mať farbu čokolády alebo nejakej exotickej dreviny. Ešte som nečítala o hrdinke, ktorá by mala nezdravo zelenkavú, cestovitú pokožku, prípadne myšaciu farbu vlasov. Prirodzená krása bez chémie a bez práce – sen každej ženy! 🙂

zdroj: fanpop.com

zdroj: fanpop.com

2. Muži sa o ňu bijú

Nech už je hrdinka akokoľvek obyčajná, nudná a nezaujímavá, nájdu sa v priebehu knihy minimálne dvaja muži, ktorí sa do nej zamilujú, v lepšom prípade aj pobijú. To celkom zdvihne sebavedomie, nie? 🙂

zdroj:morphoman.blogspot.pt

zdroj:morphoman.blogspot.pt

3.  Zdravie

Z neznámeho dôvodu tieto dievčatá takmer nikdy nebývajú choré. Alebo ste už čítali o hrdinke, ktorá by mala napríklad črevnú chrípku? Keď už, tak je to niečo veľké, ako zápal pľúc, aby sa o ňu jej vyvolený mohol báť. No áno, ten zápal pľúc tiež nie je žiadna výhra, ale povedzte sami, ktorá varianta odpovede na otázku „Čo s tebou bolo, že si nebola tak dlho v práci/škole?“ znie lepšie? „Sympatický gentleman v najlepších rokoch ma priniesol domov v daždi, sedával pri mojej posteli, kým som sa liečila a za mesiac sa berieme“, alebo „Ále, prosím ťa, nepohla som sa od záchodovej misy“? Ja mám vcelku jasno. 🙂

zdroj: imdb.com

zdroj: imdb.com

4. Uloví najsexi bohatého krásavca v okolí

Áno, presne takto knižné zákonitosti fungujú. Nie že by peniaze a vzhľad boli to najdôležitejšie pri výbere partnera, ale povedzme si otvorene, je to taký príjemný bonus. A vlastný ostrov je nepopierateľná výhoda. 🙂

zdroj: 500px.com

zdroj: 500px.com

5. Perfektný sex – stále

Dosť bolo neobratných bozkov, nechcených trapasov a rozpačitého prvého sexu! Hrdinke romantickej literatúry je ale dopriate viac ako len počiatočné iskrenie, elektrizujúce bozky, ktoré jej podlamujú kolená, a minimálne 5 orgazmov už pri prvom milovaní. Je to ešte lepšie: od stretnutia s vyvoleným ju už nikdy nebolí hlava, nie je príliš unavená, ani si nechce radšej pozrieť obľúbený seriál. Na druhej strane jej drahý je vždy pripravený uctievať jej krásne telo, tráviť dlhé hodiny vášnivou ľúbostnou predohrou a robiť iné podobné veci, ktoré muži majú tak radi. Alebo ju spútať a trošku zbičovať, záleží na druhu literatúry.

zdroj: pinterest.com/dvdqueen1973/

zdroj: pinterest.com/dvdqueen1973/

6. Zaručené „a žili šťastne, až kým nezomreli“

Po všetkých tých peripetiách, ktoré museli ON a ONA prekonať, kým mohli byť spolu, sa teraz nemôžu po mesiaci rozísť, prípadne po roku rozviesť „pre neprekonateľné rozdiely“! Naopak, vďaka jeho bohatstvu budú poznávať stále nové miesta a užívať si života, vďaka hlbokej a osudovej láske ich nikdy nečaká manželská kríza a stereotyp, a vďaka pravidelnému vášnivému sexu si budú udržiavať skvelý zdravotný stav a kondíciu minimálne do deväťdesiatky.

zdroj: beautifulcliche.tumblr.com

zdroj: beautifulcliche.tumblr.com

Fantasy bonus:

Ak sa náhodou v knihe vyskytujú nadprirodzené bytosti, hlavná hrdinka bude určite jednou z nich, iba to nevedela, prípadne sa nejakou stane a získa nejakú fantastickú superschopnosť, ktorú nemá nikto iný. To sa vyplatí, nie? 🙂

zdroj: pinterest.com/bewisehanszler/

zdroj: pinterest.com/bewisehanszler/

Nemýľte sa, romantickú literatúru mám rada a niekedy si nedokážem prestaviť nič lepšie, ako si zlepšiť náladu knihou, o ktorej viem, že sa šťastne skončí. Teraz zo mňa hovorí pobavenie nad pravidelne sa opakujúcimi klišé a možno trochu aj závisť. Byť hrdinkou romantickej literatúry má totiž naozaj nepopierateľné výhody. Takže zostáva už len… Mám vlasy červené ako od Tiziana, machovo zelené oči, mliečne bielu pleť a som úplne obyčajná. Kto o mne napíše knihu? 🙂

15 thoughts on “Prečo je výhodné byť hrdinkou romantickej literatúry

  1. 😀 Ano, kdo by to nechtěl. 😀 I když, jak nad tím tak přemýšlím, navzdory tomu, že má ple´t rozhodně nemá tu správnou barvu a nemám superschopnost, z těch zmiňovaných věcí mi chybí jen ostrov. 😀

  2. Vystihla si to úplne presne a 3. bod – Zdravie ma dostal totálne 😀 Výborný článok! A máš pravdu, hrdinky romantických príbehov sú na tom vlastne celkom fajn (odmyslíme si občasnú – takmer stálu – príšernú naivitu a otravnosť O:))

  3. Já romantickou literaturu moc nemusím, ale na druhou stranu ostrovům a podobným věcem bych se rozhodně nijak nebránila. 😀 A kdyby jeden z mužů, co by se o mě prali, byl Eric Northman, to by mi rozhodně vůbec nevadilo. 😀

    • Ani ja by som sa niečomu takému nebránila, ale Eric by musel vyhrať 😀 Hm, práve sa zamýšľam, Eric predsa vyhrá vždy… Tak jo, beriem 😀
      Ďakujem za komentár 🙂

  4. To je moc pěkně napsané, zasmála jsem se hlavně u bodu č. 3 – zdraví 🙂 I doprovodné obrázky jsou moc vtipné 🙂 Romantických románů jsem přečetla tolik, že by se snadno daly spočítat na prstech jedné ruky, romantických filmů jsem viděla o něco více (spočítáno na prstech obou rukou 🙂 ) a platí to i v nich 🙂

    • Ďakujem, som rada, že si sa pobavila. 🙂 Je pravda, že nájsť a vybrať obrázky mi dalo najviac práce, takže ma potešilo, že splnili účel. 😉

        • Ty fotíš lego postavičky? To je skvelé! A aj tie fotky zverejňuješ? U teba na blogu som sa dostala len k recenziám 🙂

          • Fotky Lego postaviček mám na Facebooku. Už velmi dlouho jsem nic pořádného nevyfotila, ale teď před Velikonoci jsem v obchodě narazila na malé pytlíčky, v nichž jsou jednotlivé postavičky, tak jsem si jednu koupila a až bude tepleji, tak budu chodit ven a víc fotit. Zkusím nějak nasdílet ty fotky, co jsem fotila kdysi. O originály jsem bohužel přišla, když se mi pokazil počítač – já totiž nezálohuji 😦

  5. Chvilku mi trvalo než jsem se proklikala ke starším článkům, sle určitě toho nelituji. Super! Vystihla jste to skvěle😉😁

Pridaj komentár